„Като кмет ще работя за намаляване на данък МПС и за връщане на данъкоплатците в Пловдив. Моята цел и на моя екип е да догоним по заплати София през следващия мандат“. Това заяви кандидатът на ГЕРБ за кмет на Пловдив Здравко Димитров в дебата по Нова телевизия, в който участва заедно с другите основни кандидати Никола Радев (БСП ) Дани Каназирева („Съюз за Пловдив“) и Славчо Атанасов (ВМРО-НФСБ).

Димитров подчерта необходимостта от облекчаване на процедурите за бизнеса, въвеждане на е-услуги, подобряване на диалога с общината и подкрепа за всяка инвестиция, която създава работни места с добавена стойност

Кандидатът на ГЕРБ за кмет коментира, че Пловдив се задъхва и презастроява, защото икономическата зона около града се развива с много бързи темпове. По думите му е необходимо да се обсъдят варианти за разширяване на града и необходима промяна в закона, за да може да се присъединят съседните общини.

Област Пловдив е най-бързо развиваща се в България, инвестициите са над 2 млрд. лева, но самият Пловдив е офис - всички икономически зони са извън града. Затова трябва да се приобщят "Родопи" и "Марица", обясни Здравко Димитров.

Една от първите задачи на новия кмет  се очертава решаването на проблемите с трафика. Според Здравко Димитров  за целта е необходимо да се подобри организацията на движението, да се довършат големите проекти за изграждане на кръстовища на две нива, да се реализира пробива под Централна гара, да се изградят допълнителни връзки с новите райони. Довършаване на Околовръстното шосе също е сред водещите приоритети на следващия мандат, защото затварянето на ринга ще изведе тежкия трафик извън града.

Димитров обеща да бъде потърсена отговорност от испанската фирма, която реализира проекта за електронно управление на трафика, заради лошото изпълнение. „Ще направим по-редовен градския транспорт, също така ще оптимизираме линиите, ще  ги допълним, където е необходимо“, каза още кандидатът на ГЕРБ за кмет.

Купуването и продаването на гласове е престъпление!

Четирима от кандидатите за кмет на Пловдив в предизборен дебатВсички участници се обединиха около проблемите за градския транспорт под тепетата