„Това беше жега с една компания, седнала в заведението и които са ми приятели. Това никога не се е случвало, няма и да се случи”, обясни пред Нова собственикът на заведението Живко Василев.

Едно от момчетата снимало и качило касовия бон в социалните мрежи. Така той стига до Министерството на туризма.

"Аз снимах бележката и я качих в една група. Не съм подавал сигнал, нито някой от моите приятели, постоянно сме в това заведение. От една шега стана голяма беля, заключи приятелят на управителя на заведението. "Ние не сме извършили някакво нарушение", отсече Василев.

Заведението тепърва ще бъде проверено от институциите.

„Изключително редки са случаите на надписване на подобни такси от типа – „нищо”, „празен стол”, „допълнителни изисквания към приготвянето на храната”, заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.