Техническият специалист Джордан Милер откри уязвимост в приложението на веригата закусвални „Макдоналдс“ и успя да получи 100 безплатни чийзбургера. Промоцията, от която се е възползвал Милер е предполагала получаване на „безплатен чийзбургер от един потребител“, съобщава The Sun.

Специалистът е успял да заобиколи правилата на промоцията, създавайки много различни акаунти с различни потребители. „Направих втори акаунт и получих втори безплатен чийзбургер. Естествената стъпка в този случай бе да направя 40 фалшиви акаунта и ми се получи“, разказва Милер.

На следващия ден специалистът получил 100 бургера и ги раздал на колегите си, на обикновени минувачи и бездомници. Той смята, че може да „вкара в задънена улица“ всеки Макдоналдс, поръчвайки 100 хиляди бургера.

Превод и редакция: Trafficnews.bg