Холивудската актриса Марго Роби ще има честта да влезе в ролята на култовата кукла Барби в първия игрален филм за нея на Warner Bros и Mattel. Русокосата красавица ще е и продуцент на лентата.

"Барби подкрепя увереността и любопитството у децата, докато растат и откриват себе си. За своите 60 години история тази кукла дава на децата възможност да видят себе си в най-различни роли – от принцеса до президент. Чест да участвам като актриса и продуцент в този филм. Вярвам, че ще повлияе положително на децата в цял свят", споделя актрисата.

Родената в Австралия Марго Роби нашумя с ролята си във филма "Вълкът от Уолстрийт", където изигра красивата съпруга на Джордан Белфорд (Леонардо ди Каприо). Преди времето името й бе замесено в страстна афера с актьора Брат Пит, но твърденията за любовна авантюра се оказаха само слуховете, тъй като малко след това Марго се похвали, че вече е омъжена за британския режисьор Том Акърли, пише Actualno.com.

С руса или кестенява коса, с издължена или закръглена фигура, в образа на принцеса или пожарникар, "Барби" продължава да съблазнява децата и се възползва дори от социалните мрежи, за да привлича вниманието върху себе си.

Въпреки все по-голямата конкуренция, ежегодно се продават 58 милиона екземпляра от куклата "Барби" в над 150 държави.

Над 1 милиард кукли "Барби" са продадени от представянето ѝ в изложението за играчки в Ню Йорк на 9 март 1959 г, пише Дарик.

Идеята за създаване на "Барби" хрумнала на съоснователката на "Мател" Рут Хандлър, докато отглеждала децата си. "Дъщеря ѝ Барбара имала ограничен избор на играчки - кукли, и можела да се превъплъти единствено в образа на майка, докато синът ѝ мечтаел да стане астронавт, каубой или пилот", поясни Бейнард. Така била създадена куклата "Барби", която е кръстена на дъщеря ѝ Барбара и изобразява жена с подчертано женствени форми. "Успехът е незабавен - през 1959 г. са продадени 300 000 екземпляра от куклата "Барби", каза Бейнард.

Прототип на русокоса калифорнийка, „Барби“ дълго бе критикувана заради имиджа си на нереална, богата и ленива жена. "Това окарикатуряване е несправедливо - увери авторката на книгата "Барби завинаги" М. Лорд. - В действителност "Барби" е онова, което играещото си с нея момиче иска един ден да стане. Проблемът не е свързан с високата 28 см пластмасова фигурка, а с културата ни и с виждането, което имаме за женствеността."

"Барби" стана астронавтка през 1965 г., 4 години преди Нийл Армстронг да стъпи на Луната. Първата чернокожа версия на "Барби" бе пусната в продажба през 1968 г. "Понастоящем 55 на сто от куклите, които продаваме в целия свят, не са русокоси, нито синеоки", подчерта Лиза Макнайт, генерален директор за куклите "Барби" в "Мател".