Младите рекламисти Александър Антонов и Яница Добрева спечелиха конкурса „Young Lions Bulgaria 2017 – Film”. Наградата - участие в  64-то издание на фестивала „Cannes Lions International Festival of Creativity 2017” в Кан, Франция им бе връчена от зам.-кмета Амелия Гешева, съобщава PlovdivTime.bg. Призът е осигурен от фондация „Пловдив 2019“, благодарение на чието партньорство тази година Българската асоциация на рекламните агенция (БАКА) представлява форума за България.

Young Lions е най-големият фестивал в света за творчество в рекламата. Фестивалът е основан през 1954 г. и оттогава се е превърнал в единствен по рода си престижен форум, който ежегодно събира най-изобретателните, талантливи и креативни творци от рекламния бранш от цял свят.

Екипите имаха на разположение два дни, в които да заснемат своите 60-секундни рекламни филмчета. С 48 часа ще разполага за заснемане на рекламен клип екипът и при участието си на конкурса в Кан. На представянето на рекламния клип „Следваща дестинация – Пловдив“, Радост Иванова – маркетинг директор  на „Пловдив 2019“ и Мариана Брашнарова – изп.-директор на БАКА  разказаха за условията, заданията и етапите, през които преминаха участниците в надпреварата.

Целта на състезанието бе да бъде избран творчески екип, който да представи България на международния рекламен форум в Кан. „Щастливи сме, че млади и креативни хора спечелиха този престижен конкурс“, каза изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев. Той допълни, че и останалите видеа, участвали в конкурса, ще могат да бъдат публикувани на фейсбук страницата на „Пловдив 2019“ през следващите седмици.

За участие в конкурса „Young Lions Bulgaria 2017 – Film” кандидатстваха 36 екипа. „Минахме през много идеи. Започнахме да мислим как хората в и извън България избират следващата си дестинация и стигнахме до проучване, че 40% от младите хора избират посещенията си на база колко снимки могат да споделят от него. Идвайки в Пловдив, осъзнахме колко много възможности има този град“, разказаха създателите на филма.